Pesquisar este blog

sábado, maio 22, 2010

Ser.

Eu son a poesía das poesías
poética da ausencia de pobo humilde

Eu son a voz das voces
dor sublimada de memoria sen nome

Eu son ti, e ti eres nós
e nós estamos en trance de ser

... de ser amor ..
... de ser terra ...
... de ser movimento ...
... de ser indo ...
... de ser voltando ...
... de ser respeto ...
... de ser paz ..
... de ser universo ...
... de ser infinito ...

E sendo infinito, berrar :

Xustiza

Eu son a poesía das poesías
a rabia sen nome
rabuñando acougo nas pedras

Eu son a voz das voces
!!Ey, Ey, Ey, booos días!!

Nós somos nós, e sendo nós, sumamos
e sumando somos amor

... Somos terra ...
... Somos movimento ...
... Somos indo ...
... Somos voltando ...
... Somos respeto ...
... Somos paz ....
... Somos universo ...
... Somos infinito ...

E sendo infinito, rogamos :

Deixade emigar e morrer tranquilo
a este pobo

Nenhum comentário: