Pesquisar este blog

quinta-feira, setembro 20, 2012

JUNTARON-SE SOL E LÚA PRA SALVAR-TERRA


(Há pela casa bolboretas que se alimentam de zucre, umha outra bolboreta dixo)

Image and video hosting by TinyPic

Na erva, sombra de árbore por tornasol,
deixo que as moscas paseiem  pel,
pernas e aureolas pra secar a
tristeça a meio evaporar
na auga quente das poças.

O baleiro quedou por un instante
na nube peixe land non impresa,
que parecía nadar alá enriba no ceo.
O invernio deste vrao trouxo
um raio de sol na tolura da metereologia.

A siesta da tranquilidade precisa
do meu eu máis o meu ego
pra vivir-me sosinha. E soamente
com as dúas minhas mans erguerei
a primavera do meu almanaque.

Juntáronse o sol maila lúa
na tecla do acordeom,
o claro luar com a manhá solheria
sem enganoso intermédio publicitário,
só coa banda sonora
do corpo que estarrica ósos entumecidos.


Nenhum comentário: