Pesquisar este blog

quarta-feira, setembro 13, 2006

busco sonhos,
sonhos que maten a fame
dos beijinhos que desexei e que gardaches.
sonhos que se fagan realidade
tralas arbores desta fraga aluarada
na que me atopo desahuciado coma un soldado
nun descampado.

buscote e non te atopo, minha bailadora de troulas mozas,
minha luíña que nunca me alumeaches o caminho escuro.
buscote porque te mirei tralas sombras,
porque tralas sombras quixen ser anxo da garda.
pero non estas, non ves a min coma antes...
o invocarte pingas de limoada varren
meu coraçao debil e desfollado, coma arbore no outono.

non hai luz, so horizontes nubrados, e moi lonxe, lonxe, lonxe,lonxe
so alo onde me prometiches volver na treboada,
albisco esperanza, o sonho dos que estan espertos.
si, lonxe, tralo balado xigante que me levantas, eu chamote.


xurxo
(segue o texto de lilás e carolina, olhar o ceu)

Nenhum comentário: