Pesquisar este blog

quinta-feira, março 18, 2010

Projecto de Edição

Fai-se umha chamada para que todos aqueles membros e lectores do Desmembro que o desejem entrem a participar na publicaçom dumha obra com escritos nossos ja sejam publicados aqui no desmembro ou nom. Ademáis abre-se a possibilidade para que também participem neste projecto persoas alheias ó blogue mas que gostariam de participar. Cabe recordar que este é um blogue livre e que acolhe a quem nele queira participar, por isso se queredes formar parte do blogue e escrever nele só tedes que pedi-lo: assi de singelo.

Para apontar-se neste projecto e devater sobre ele faze-lo nos comentários desta entrada.

Como moi tarde a finais de abril havería que ter establecida umha data para reunimor-nos e achegar cada um os materiais que quere publicar, orde dos mesmos, título, etc.

Maio: posta em conjunto de todos os materiais num pdf e encaminhá-los a editora que decidamos nessa reuniom. Correcçom dos textos, elaborar um limiar ou pedir a alguém que no-lo elabore, etc.

Como no desmembro participam persoas doutros continentes, aqueles que de fora da Galiza queiram participar faram-o a través do correio-e e nas reunións que se fagam platejaram-se as súas achegas, propostas, objecçons, etc.

A partir de Junho: aguardar resposta da editora e já iremos vendo.


Tedes a palavra.

12 comentários:

A Conxurada disse...

Eu apúntome.

AFP disse...

Comigo contai, e colaborarei na medida das minhas possibilidades em todo o projecto. Para a correcçom e outras cousas da ediçom viria-me bem a ajuda d'A Conxurada por aquilo de que compartilhamos grémio filológico. Umha aperta irmandinha

Anônimo disse...

Eu ponho-me ás vossas ordes pois como bons filologos que sodes saberedes, creio eu, guiar este projecto melhor ca polo menos eu.
Em quanto o título da obra como credes que deveria chamar-se? Como o blogue ou deveriamos buscar nomes alternativos?

A medida que se vaia apontando e falando a gente haverá que ir fijando a reuniom.

Umha aperta!

AFP disse...

Eu advogo por que o livro leve o título do blogue, com um limiar que explique a experência de publicaçom conjunta, antecedentes na Galiza e em Brasil (se alguém se anima a preparar isso) e com umha análise por cima de cada autor. No tocante a cada autor o título já é questom de cada pessoa. Umha aperta irmandinha

P.D.: nem che ocorra Raíz Verde escaquear-te do trabalho com isso de que A Conxurada e mais eu somos filólogos. xD

O rumor do vento disse...

O'Taboada tamén se apunta ;)

Anônimo disse...

seria interessante que nessa primeira reuniom se determine que trabalho há que fazer claramente, e se reparta. O que se chama umha planificaçom séria para evitar que todo recaia nuns poucos e repartir o peso. Mas é importante creio eu termos filologos aí xDDD

Dilhe o César e o One-vino que se unam, o one-vino nom sei como escreve mas pegalhe bem o debujo :D

Anônimo disse...

Garcia conta conmigo (dentro dos meus coñecementos), e os demais tamén, por suposto. Para o Limiar quizais poderiamos contar con Carlos Quiroga...non sei, normalmente préstase para estas cousas.

P.D: son a Conxurada.

P.D2: eu tamén creo que se debería chamar como o blogue.

AFP disse...

Si eu tamèm pensei no Quiroga...

Anônimo disse...

http://www.vieiros.com/nova/78765/nace-2-0-editora-para-un-publico-que-quere-divertirse-coa-lectura

AFP disse...

Ao passar as férias cumpre estabelecer já umha data para a reuniom e umha orde do dia. Propode portanto datas. Umha aperta irmandinha

AFP disse...

Ao passar as férias cumpre estabelecer já umha data para a reuniom e umha orde do dia. Propode portanto datas. Umha aperta irmandinha

Mararía disse...

Grazas pola invitación, apúntome a ver qué tal!